Vybrané marketingové aspekty e-businessu v hotelnictví
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F14%3A%230000159" target="_blank" >RIV/25619161:_____/14:#0000159 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.extrasystem.com/9788087570173.pdf" target="_blank" >http://www.extrasystem.com/9788087570173.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vybrané marketingové aspekty e-businessu v hotelnictví
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek seznamuje s výzkumem poskytovaných informací o konferenčních sálech hotelů na webových stránkách, které jsou základem jejich e-businessu. Poskytované informace jsou součástí marketingové komunikace hotelů. Kvalita konferenčních sálů proto výrazně ovlivňuje kvalitu marketingové komunikace. Lze předpokládat, že informace o sálech jsou pravdivé. Klamavé informace by se následně velmi negativně projevily v reálných situacích při pořádání konkrétních akcí. Výzkum tedy ukazuje nejen současný stav konferenčních sálů hotelů, ale také znalosti kompetentních pracovníků z oblasti auditoriologie a jejich potenciální důsledek v marketingu hotelů.
Název v anglickém jazyce
Selected Marketing Aspects for E-business in Hospitality
Popis výsledku anglicky
The paper introduces the research of the conference hotel halls made on the basis of information provided by the hotel websites. Such information is an essential part of the hotel marketing communication with clients. The quality of conference halls therefore significantly affects the quality of marketing communications. It can be assumed that this information about the conference halls is true. Misleading information would subsequently very negatively affect the process of organizing specific events. The research shows not only the current status of hotel meeting rooms, but also the level of knowledge of the competent workers from the field of auditoriology and the potential effect of such knowledge on the marketing of the hotels.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/WD-37-07-2" target="_blank" >WD-37-07-2: Výzkum domácího a poíjezdového zahranieního cestovního ruchu ve vztahu k zmírniní spoleeensko-ekonomických disparit</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Strategie a taktika marketingu pro e-business v hotelnictví a dalších oblastech ekonomiky - Strategy and Marketing Tactics in e-Business of Hospitality and Other Spheres
ISBN
978-80-87570-17-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
18-25
Název nakladatele
Extrasystem Praha
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 1. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—