Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vybrané marketingové aspekty e-businessu v hotelnictví

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F14%3A%230000159" target="_blank" >RIV/25619161:_____/14:#0000159 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.extrasystem.com/9788087570173.pdf" target="_blank" >http://www.extrasystem.com/9788087570173.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vybrané marketingové aspekty e-businessu v hotelnictví

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek seznamuje s výzkumem poskytovaných informací o konferenčních sálech hotelů na webových stránkách, které jsou základem jejich e-businessu. Poskytované informace jsou součástí marketingové komunikace hotelů. Kvalita konferenčních sálů proto výrazně ovlivňuje kvalitu marketingové komunikace. Lze předpokládat, že informace o sálech jsou pravdivé. Klamavé informace by se následně velmi negativně projevily v reálných situacích při pořádání konkrétních akcí. Výzkum tedy ukazuje nejen současný stav konferenčních sálů hotelů, ale také znalosti kompetentních pracovníků z oblasti auditoriologie a jejich potenciální důsledek v marketingu hotelů.

  • Název v anglickém jazyce

    Selected Marketing Aspects for E-business in Hospitality

  • Popis výsledku anglicky

    The paper introduces the research of the conference hotel halls made on the basis of information provided by the hotel websites. Such information is an essential part of the hotel marketing communication with clients. The quality of conference halls therefore significantly affects the quality of marketing communications. It can be assumed that this information about the conference halls is true. Misleading information would subsequently very negatively affect the process of organizing specific events. The research shows not only the current status of hotel meeting rooms, but also the level of knowledge of the competent workers from the field of auditoriology and the potential effect of such knowledge on the marketing of the hotels.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/WD-37-07-2" target="_blank" >WD-37-07-2: Výzkum domácího a poíjezdového zahranieního cestovního ruchu ve vztahu k zmírniní spoleeensko-ekonomických disparit</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Strategie a taktika marketingu pro e-business v hotelnictví a dalších oblastech ekonomiky - Strategy and Marketing Tactics in e-Business of Hospitality and Other Spheres

  • ISBN

    978-80-87570-17-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    18-25

  • Název nakladatele

    Extrasystem Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku