Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Quality Information Research on Websites of Selected E-shops

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F15%3A%230000182" target="_blank" >RIV/25619161:_____/15:#0000182 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Quality Information Research on Websites of Selected E-shops

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper is based upon the need of communication by market segments with e-business operators. Analysing the current situation in this area a basis would be created for innovation of various modes of professional communication and increase the quality of e-business from the perspective of target market segments. The authors of this contribution have been interested in the quality of e-shops for a long time and have assessed it from the point of view of comprehensiveness of the professional informationon eshop websites. For the purpose of this contribution the focus was put on an area of their research dealing with e-shops selling electronics, specifically loudspeakers and microphones for conferences held in hotel conference rooms and other auditoriums. To assess the quality of e-commerce requires knowledge of selling products, ICT possibilities with an emphasis on websites, communication, marketing, sociology and other disciplines from the evaluator side. Evaluating the quality of an

  • Název v anglickém jazyce

    Quality Information Research on Websites of Selected E-shops

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is based upon the need of communication by market segments with e-business operators. Analysing the current situation in this area a basis would be created for innovation of various modes of professional communication and increase the quality of e-business from the perspective of target market segments. The authors of this contribution have been interested in the quality of e-shops for a long time and have assessed it from the point of view of comprehensiveness of the professional informationon eshop websites. For the purpose of this contribution the focus was put on an area of their research dealing with e-shops selling electronics, specifically loudspeakers and microphones for conferences held in hotel conference rooms and other auditoriums. To assess the quality of e-commerce requires knowledge of selling products, ICT possibilities with an emphasis on websites, communication, marketing, sociology and other disciplines from the evaluator side. Evaluating the quality of an

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 26th International Business Information Management Association Conference; Innovation Management and Sustainable Economic Competitive Advantage: From Regional Development to Global Growth

  • ISBN

    978-0-9860419-5-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    688-698

  • Název nakladatele

    International Business Information Management Association

  • Místo vydání

    Madrid

  • Místo konání akce

    Madrid

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000366872700070