Analýza webových stránek vysokých škol v ČR jako příklad pro výuku některých předmětů marketingových komunikací: Marketingový výzkum prováděný vysokými školami na webových stránkách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F15%3A%230000251" target="_blank" >RIV/25619161:_____/15:#0000251 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.media4u.cz/mm012015.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm012015.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza webových stránek vysokých škol v ČR jako příklad pro výuku některých předmětů marketingových komunikací: Marketingový výzkum prováděný vysokými školami na webových stránkách
Popis výsledku v původním jazyce
Zpětná vazba má zásadní význam pro hodnocení marketingových komunikací určitého subjektu. Výzkum webových stránek všech vysokých škol v ČR prokázal úroveň jejich marketingových komunikací v praxi. Výsledky výzkumu mohou být využity pro úpravu výuky některých předmětů. V tomto příspěvku se zabýváme marketingovým výzkumem prováděným vysokými školami.
Název v anglickém jazyce
The Analysis of Czech Universities Websites as Example for Teaching Selected Subjects of Marketing Communications: A Marketing Research Conducted by Universities on Websites
Popis výsledku anglicky
Feedback is essential for the evaluation of marketing communications of a particular entity. Research on websites of all universities in the Czech Republic proved level of their marketing communications in practice. The research results can be used to modify the learning content in selected subjects. This paper deals with marketing research conducted by universities.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
2015
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
3-6
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—