Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza webových stránek vysokých škol v ČR jako příklad pro výuku některých předmětů marketingových komunikací

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F15%3A50003931" target="_blank" >RIV/62690094:18440/15:50003931 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.media4u.cz/mm012015.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm012015.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza webových stránek vysokých škol v ČR jako příklad pro výuku některých předmětů marketingových komunikací

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zpětná vazba má zásadní význam pro hodnocení marketingových komunikací určitého subjektu. Výzkum webových stránek všech vysokých škol v ČR prokázal úroveň jejich marketingových komunikací v praxi. Výsledky výzkumu mohou být využity pro úpravu výuky některých předmětů. V tomto příspěvku se zabýváme marketingovým výzkumem prováděným vysokými školami.

  • Název v anglickém jazyce

    The Analysis of Czech Universities Websites as Example for Teaching Selected Subjects of Marketing Communications

  • Popis výsledku anglicky

    Feedback is essential for the evaluation of marketing communications of a particular entity. Research on websites of all universities in the Czech Republic proved level of their marketing communications in practice. The research results can be used to modify the learning content in selected subjects. This paper deals with marketing research conducted by universities.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    1-3

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus