Data mining in reputation management
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F18%3AN0000051" target="_blank" >RIV/25619161:_____/18:N0000051 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.media4u.cz/mav/9788087570418.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mav/9788087570418.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Data mining in reputation management
Popis výsledku v původním jazyce
Dopad řízení online reputace na rozhodovací proces zákazníka a efektivnost hotelu je jedním z nejvíce diskutovaných témat současném hotelnictví. Příspěvek se zaměřuje na využití dolování dat v rámci řízení reputace a jejího vzdělávání. Výsledky ukazují, že společné statistické nástroje mohou být použity k extrahování hlavních konceptů a témat z recenzí zákazníků, které jsou sdíleny na různých sociálních médiích a jiných platformách, a v poslední době využívány pro optimalizaci marketingového mixu a jeho přednášky.
Název v anglickém jazyce
Data mining in reputation management
Popis výsledku anglicky
The impact of online reputation management on customer’s decision making process and hotel’s efficiency is one of the most discussed topics of current hospitality. This paper focuses on the use of data mining within reputation management and its education. Results show, that common statistical tools can be used to extract the main concepts and topics from customer reviews shared on different social media and other platform, and lately used for optimization of marketing mix and its lecturing.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference Média a vzdělávání - Media & Education 2018
ISBN
978-80-87570-41-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
47-50
Název nakladatele
Extrasystem Praha
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 1. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—