Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Data mining in reputation management

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F18%3AN0000051" target="_blank" >RIV/25619161:_____/18:N0000051 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.media4u.cz/mav/9788087570418.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mav/9788087570418.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Data mining in reputation management

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Dopad řízení online reputace na rozhodovací proces zákazníka a efektivnost hotelu je jedním z nejvíce diskutovaných témat současném hotelnictví. Příspěvek se zaměřuje na využití dolování dat v rámci řízení reputace a jejího vzdělávání. Výsledky ukazují, že společné statistické nástroje mohou být použity k extrahování hlavních konceptů a témat z recenzí zákazníků, které jsou sdíleny na různých sociálních médiích a jiných platformách, a v poslední době využívány pro optimalizaci marketingového mixu a jeho přednášky.

  • Název v anglickém jazyce

    Data mining in reputation management

  • Popis výsledku anglicky

    The impact of online reputation management on customer’s decision making process and hotel’s efficiency is one of the most discussed topics of current hospitality. This paper focuses on the use of data mining within reputation management and its education. Results show, that common statistical tools can be used to extract the main concepts and topics from customer reviews shared on different social media and other platform, and lately used for optimization of marketing mix and its lecturing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference Média a vzdělávání - Media & Education 2018

  • ISBN

    978-80-87570-41-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    47-50

  • Název nakladatele

    Extrasystem Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku