Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing Communication and Way of Life

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F13%3A%230000706" target="_blank" >RIV/26138077:_____/13:#0000706 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Marketing Communication and Way of Life

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The problem, which author wants to address, is the relationship between the marketing communication and the way of life. In the conditions of modern society the marketing communications is an integral, if not one of the most important components of the media environment . Marketing communication is an area of human activity characterized by an extraordinary creative energy, flexibility, ingenuity and vitality of all who work there. Due to its scope and power of influence, the field of marketing communications is an integral part of socio-cultural reproduction of society. Exploring the effects of advertising on consumer behavior in terms of motivation to purchase is quite common and is one of the standard tools of the marketing communication feedback. Monitoring of advertising is indeed materially and socially differentiated, but the attention is paid to it only if it communicates something that is useful for the recipient, something that corresponds to his/her current interest. Difficu

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing Communication and Way of Life

  • Popis výsledku anglicky

    The problem, which author wants to address, is the relationship between the marketing communication and the way of life. In the conditions of modern society the marketing communications is an integral, if not one of the most important components of the media environment . Marketing communication is an area of human activity characterized by an extraordinary creative energy, flexibility, ingenuity and vitality of all who work there. Due to its scope and power of influence, the field of marketing communications is an integral part of socio-cultural reproduction of society. Exploring the effects of advertising on consumer behavior in terms of motivation to purchase is quite common and is one of the standard tools of the marketing communication feedback. Monitoring of advertising is indeed materially and socially differentiated, but the attention is paid to it only if it communicates something that is useful for the recipient, something that corresponds to his/her current interest. Difficu

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA13-23870S" target="_blank" >GA13-23870S: Proměny způsobu života a modernizační procesy v mikroregionu Hlučínsko</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Ways of Life in the Late Modernity

  • ISBN

    978-80-244-3450-6

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    229-246

  • Počet stran knihy

    401

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS kapitoly