Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingová sociologie. Marketingové komunikace a moderní společnost

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F15%3A%230000806" target="_blank" >RIV/26138077:_____/15:#0000806 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingová sociologie. Marketingové komunikace a moderní společnost

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Sociologické poznání reality a detailnější porozumění řadě sociálních, ekonomických a kulturních procesů, pozdně moderní globalizované společnosti vyžaduje také soustředěné a systematické studium prostředí marketingové praxe. Komunikační marketingové strategie v současnosti představují jednu z nejvýznamnějších složek mediálního působení. Dynamický vývoj moderních komunikačních a informačních technologií znamená zcela jedinečné rozšíření marketingových sdělení. K marketingové komunikaci zde přistupujemejako k jednomu z významných intervenčních faktorů ovlivňujícímu sociální a kulturní podmínky života, specificky přispívající k restrukturalizaci a aktualizaci modelů životních stylů, změnám myšlení a hodnotových orientací, praktik konstruování a rekonstruování vlastní identity a dalším přímým a nepřímým efektům v mentálních úrovních lidské existence. Dynamika kulturně-sociálních proměn a trendů v životě společnosti je podporována intervencemi marketingové komunikace, a musí být proto pře

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing sociology. Marketing communication and modern society

  • Popis výsledku anglicky

    A sociological knowledge of reality and a more detailed understanding of a number of social, economic and cultural processes of the current, modern, globalized society also require a concerted and systematic study of the environment for marketing in practice. Currently communication-marketing strategies represent one of the most important components of media influence. The dynamic development of modern communication and information technologies means a completely unique expansion of marketing communications. Here marketing communications is approached as one of the important intervention factors affecting the social and cultural conditions of life, specifically contributing to the restructuring and updating of life-style models, changes in thinking andvalues, the practices of constructing and reconstructing one?s identity and other direct and indirect effects on the mental levels of human existence. The dynamics of cultural-social changes and trends in the life of society are supporte

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7408-102-6

  • Počet stran knihy

    121

  • Název nakladatele

    Vysoká škola finanční a správní

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy