Marketingová sociologie. Marketingové komunikace a moderní společnost
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F15%3A%230000806" target="_blank" >RIV/26138077:_____/15:#0000806 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingová sociologie. Marketingové komunikace a moderní společnost
Popis výsledku v původním jazyce
Sociologické poznání reality a detailnější porozumění řadě sociálních, ekonomických a kulturních procesů, pozdně moderní globalizované společnosti vyžaduje také soustředěné a systematické studium prostředí marketingové praxe. Komunikační marketingové strategie v současnosti představují jednu z nejvýznamnějších složek mediálního působení. Dynamický vývoj moderních komunikačních a informačních technologií znamená zcela jedinečné rozšíření marketingových sdělení. K marketingové komunikaci zde přistupujemejako k jednomu z významných intervenčních faktorů ovlivňujícímu sociální a kulturní podmínky života, specificky přispívající k restrukturalizaci a aktualizaci modelů životních stylů, změnám myšlení a hodnotových orientací, praktik konstruování a rekonstruování vlastní identity a dalším přímým a nepřímým efektům v mentálních úrovních lidské existence. Dynamika kulturně-sociálních proměn a trendů v životě společnosti je podporována intervencemi marketingové komunikace, a musí být proto pře
Název v anglickém jazyce
Marketing sociology. Marketing communication and modern society
Popis výsledku anglicky
A sociological knowledge of reality and a more detailed understanding of a number of social, economic and cultural processes of the current, modern, globalized society also require a concerted and systematic study of the environment for marketing in practice. Currently communication-marketing strategies represent one of the most important components of media influence. The dynamic development of modern communication and information technologies means a completely unique expansion of marketing communications. Here marketing communications is approached as one of the important intervention factors affecting the social and cultural conditions of life, specifically contributing to the restructuring and updating of life-style models, changes in thinking andvalues, the practices of constructing and reconstructing one?s identity and other direct and indirect effects on the mental levels of human existence. The dynamics of cultural-social changes and trends in the life of society are supporte
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7408-102-6
Počet stran knihy
121
Název nakladatele
Vysoká škola finanční a správní
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—