Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Social Media as a Tool of Tourism Destinations´ Marketing Campaign

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F14%3A%230000058" target="_blank" >RIV/26441021:_____/14:#0000058 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Social Media as a Tool of Tourism Destinations´ Marketing Campaign

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper summarizes the main characteristics of postmodern tourism with implication to destination marketing and it deals with changes in visitors´ behavior affecting the utilization of Internet and social media in destination marketing in order to influence the long tail of the market. The paper also shows best practices of using social media as a tool of tourism destinations´ marketing campaigns.

  • Název v anglickém jazyce

    Social Media as a Tool of Tourism Destinations´ Marketing Campaign

  • Popis výsledku anglicky

    The paper summarizes the main characteristics of postmodern tourism with implication to destination marketing and it deals with changes in visitors´ behavior affecting the utilization of Internet and social media in destination marketing in order to influence the long tail of the market. The paper also shows best practices of using social media as a tool of tourism destinations´ marketing campaigns.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    IDIMT - 2014, Networking Societies - Cooperation and Conflict

  • ISBN

    978-3-99033-340-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    163-172

  • Název nakladatele

    Em.o.Univ.-Prof., Johanes Kepler Universitat

  • Místo vydání

    Linz

  • Místo konání akce

    Poděbrady

  • Datum konání akce

    10. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku