Social Media as a Tool of Tourism Destinations´ Marketing Campaign
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F14%3A%230000058" target="_blank" >RIV/26441021:_____/14:#0000058 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Social Media as a Tool of Tourism Destinations´ Marketing Campaign
Popis výsledku v původním jazyce
The paper summarizes the main characteristics of postmodern tourism with implication to destination marketing and it deals with changes in visitors´ behavior affecting the utilization of Internet and social media in destination marketing in order to influence the long tail of the market. The paper also shows best practices of using social media as a tool of tourism destinations´ marketing campaigns.
Název v anglickém jazyce
Social Media as a Tool of Tourism Destinations´ Marketing Campaign
Popis výsledku anglicky
The paper summarizes the main characteristics of postmodern tourism with implication to destination marketing and it deals with changes in visitors´ behavior affecting the utilization of Internet and social media in destination marketing in order to influence the long tail of the market. The paper also shows best practices of using social media as a tool of tourism destinations´ marketing campaigns.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
IDIMT - 2014, Networking Societies - Cooperation and Conflict
ISBN
978-3-99033-340-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
163-172
Název nakladatele
Em.o.Univ.-Prof., Johanes Kepler Universitat
Místo vydání
Linz
Místo konání akce
Poděbrady
Datum konání akce
10. 9. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—