Inovace a marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26479800%3A_____%2F11%3A%230000043" target="_blank" >RIV/26479800:_____/11:#0000043 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.grada.cz/" target="_blank" >http://www.grada.cz/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inovace a marketing
Popis výsledku v původním jazyce
Nové, aktualizované a doplněné vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy je určeno všem manažerům, podnikatelům a studentům vysokých škol. V knize se dozvíte nezbytné informace o všech činnostech, které vykonávají ekonomové a manažeři ve firmách (investiční a finanční činnost, nákup, výroba, inovace a marketing, rozbory, controlling a interní audit), seznámíte se s veličinami charakterizujícími hospodářskou činnost firmy (výnosy, náklady, výsledek hospodaření a vztahy mezi nimi) a majetkovou a kapitálovou výstavbou firmy.
Název v anglickém jazyce
Innovation and marketing
Popis výsledku anglicky
New, updated and supplemented Edition of the most popular publications on the management of the company is addressed to všemmanažerům, entrepreneurs and students of universities. In the book, you'll learn the necessary information on all the activities engaged in by economists and managers in companies (investment and financial activity, purchase, production, innovation and marketing analyses, controlling and internal audit), delineating the SFA with the economic activity of companies (revenues, costs,result and the relationships between them) and the material and capital construction company.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Manažerská ekonomika
ISBN
978-80-247-3494-1
Počet stran výsledku
43
Strana od-do
155-198
Počet stran knihy
471
Název nakladatele
Grada Publishing, a.s.
Místo vydání
—
Kód UT WoS kapitoly
—