Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ABSENCE VZDĚLÁVACÍCH PROGRAMŮ ZAMĚŘENÝCH NA DIAGNOSTIKU CHYBY VE STRUKTUŘE NABÍDEK V OBLASTI DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ PEDAGOGICKÝCH PRACOVNÍKŮ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27132781%3A_____%2F12%3A%230000060" target="_blank" >RIV/27132781:_____/12:#0000060 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    ABSENCE VZDĚLÁVACÍCH PROGRAMŮ ZAMĚŘENÝCH NA DIAGNOSTIKU CHYBY VE STRUKTUŘE NABÍDEK V OBLASTI DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ PEDAGOGICKÝCH PRACOVNÍKŮ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Celoživotní vzdělávání pedagogů tvoří nepostradatelnou součást jejich profesního i osobního růstu. Je proto nezbytné, aby struktura nabídek seminářů v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků reflektovala potřeby praxe. Při podrobné analýze nabídek různých institucí dalšího vzdělávání však zjišťujeme nedostatky v jejich obsahovém zaměření, chybí semináře zaměřené na diagnostické postupy v práci učitele, zejména na způsob práce s chybou žáka, na podporu práce s individuálními vzdělávacími plány.Minimálně jsou v nabídkách semináře věnované aktivizačním metodám a projektové výuce. Příspěvek se věnuje analýze struktury vzdělávacích nabídek a poukazuje na význam vedení současných učitelů ke kvalitní práci s chybou žáka jako jedné z významných diagnostických metod v péči o žáka.

  • Název v anglickém jazyce

    THE DIAGNOSTICS OF ERRORS AND MISTAKES AS ONE OF THE EDUCATIONAL PROGRAMS MISSING IN THE RANGE OF PEDAGOGUES´ FURTHER EDUCATION PROGRAMS OFFER

  • Popis výsledku anglicky

    The whole lifetime education of pedagogues is an inseparable part of their professional life and personal growth. Therefore it is necessary, that the offers of seminars for pedagogues´ further training include practice related topics. However, through the detailed analysis of various seminars in offer we find out that there are gaps in the topic range. Missing are for example any seminars focusing on the diagnostic procedures in teaching, dealing with student´s mistakes, support of individual work plans. Activating methods and project teaching just hardly ever appear. This article deals with the analysis of educational seminar offers and points out the importance of leading today´s teachers to work with a student´s mistake as a significant diagnostic method in teaching.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Celoživotní vzdělávání v podmínkách EU

  • ISBN

    978-80-210-5872-9

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    93-101

  • Počet stran knihy

    279

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly