ABSENCE VZDĚLÁVACÍCH PROGRAMŮ ZAMĚŘENÝCH NA DIAGNOSTIKU CHYBY VE STRUKTUŘE NABÍDEK V OBLASTI DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ PEDAGOGICKÝCH PRACOVNÍKŮ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27132781%3A_____%2F12%3A%230000060" target="_blank" >RIV/27132781:_____/12:#0000060 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
ABSENCE VZDĚLÁVACÍCH PROGRAMŮ ZAMĚŘENÝCH NA DIAGNOSTIKU CHYBY VE STRUKTUŘE NABÍDEK V OBLASTI DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ PEDAGOGICKÝCH PRACOVNÍKŮ
Popis výsledku v původním jazyce
Celoživotní vzdělávání pedagogů tvoří nepostradatelnou součást jejich profesního i osobního růstu. Je proto nezbytné, aby struktura nabídek seminářů v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků reflektovala potřeby praxe. Při podrobné analýze nabídek různých institucí dalšího vzdělávání však zjišťujeme nedostatky v jejich obsahovém zaměření, chybí semináře zaměřené na diagnostické postupy v práci učitele, zejména na způsob práce s chybou žáka, na podporu práce s individuálními vzdělávacími plány.Minimálně jsou v nabídkách semináře věnované aktivizačním metodám a projektové výuce. Příspěvek se věnuje analýze struktury vzdělávacích nabídek a poukazuje na význam vedení současných učitelů ke kvalitní práci s chybou žáka jako jedné z významných diagnostických metod v péči o žáka.
Název v anglickém jazyce
THE DIAGNOSTICS OF ERRORS AND MISTAKES AS ONE OF THE EDUCATIONAL PROGRAMS MISSING IN THE RANGE OF PEDAGOGUES´ FURTHER EDUCATION PROGRAMS OFFER
Popis výsledku anglicky
The whole lifetime education of pedagogues is an inseparable part of their professional life and personal growth. Therefore it is necessary, that the offers of seminars for pedagogues´ further training include practice related topics. However, through the detailed analysis of various seminars in offer we find out that there are gaps in the topic range. Missing are for example any seminars focusing on the diagnostic procedures in teaching, dealing with student´s mistakes, support of individual work plans. Activating methods and project teaching just hardly ever appear. This article deals with the analysis of educational seminar offers and points out the importance of leading today´s teachers to work with a student´s mistake as a significant diagnostic method in teaching.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Celoživotní vzdělávání v podmínkách EU
ISBN
978-80-210-5872-9
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
93-101
Počet stran knihy
279
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—