INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP V TĚLESNÉ VÝCHOVĚ JAKO PROSTŘEDEK MOTIVACE ŽÁKŮ K ÚČASTI NA POHYBOVÝCH AKTIVITÁCH
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27132781%3A_____%2F14%3A%230000090" target="_blank" >RIV/27132781:_____/14:#0000090 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP V TĚLESNÉ VÝCHOVĚ JAKO PROSTŘEDEK MOTIVACE ŽÁKŮ K ÚČASTI NA POHYBOVÝCH AKTIVITÁCH
Popis výsledku v původním jazyce
Individuální přístup k žákovi v tělesné výchově na základní škole představuje jeden z významných faktorů, který může pozitivně ovlivňovat postoj současných dětí k pohybovým aktivitám a ke sportu. V příspěvku je věnována pozornost možnostem využití modifikací v pohybových aktivitách, peer tutoringu a individuálního hodnocení žáka v hodinách tělesné výchovy, jež mohou být efektivním zdrojem utváření pozitivního postoje žáků s různým nadáním v oblasti motorických schopností. V příspěvku jsou uvedena data zorientačního průzkumu mezi učiteli tělesné výchovy na 50 základních školách zaměřeného na využívání peer tutoringu při vyučování.
Název v anglickém jazyce
AN INDIVIDUAL APPROACH IN PE CLASSES AS THE INSTRUMENT OF MOTIVATION OF PUPILS TO PARTICIPATE IN PHYSICAL ACTIVITIES
Popis výsledku anglicky
An individual approach to pupils in PE classes at elementary schools is one of the important factors that can positively influence the attitude of present children to physical activities and to sport. In this contribution is attention paid to possible utilization of modification in physical activities, peer tutoring and to individual student assessment in PE classes, which can be an effective source of shaping positive attitudes of pupils with different talents in motor skills. The contribution presentsdata of tentative survey from PE teachers at 50 elementary schools focused on the use of peer tutoring in their teaching.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Wellness, zdarví a kvalita života
ISBN
978-80-87723-10-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
151-159
Název nakladatele
Vysoká škola tělesné výchovy a sportu PALESTRA, spol. s r.o.
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
17. 10. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—