Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP V TĚLESNÉ VÝCHOVĚ JAKO PROSTŘEDEK MOTIVACE ŽÁKŮ K ÚČASTI NA POHYBOVÝCH AKTIVITÁCH

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27132781%3A_____%2F14%3A%230000090" target="_blank" >RIV/27132781:_____/14:#0000090 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP V TĚLESNÉ VÝCHOVĚ JAKO PROSTŘEDEK MOTIVACE ŽÁKŮ K ÚČASTI NA POHYBOVÝCH AKTIVITÁCH

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Individuální přístup k žákovi v tělesné výchově na základní škole představuje jeden z významných faktorů, který může pozitivně ovlivňovat postoj současných dětí k pohybovým aktivitám a ke sportu. V příspěvku je věnována pozornost možnostem využití modifikací v pohybových aktivitách, peer tutoringu a individuálního hodnocení žáka v hodinách tělesné výchovy, jež mohou být efektivním zdrojem utváření pozitivního postoje žáků s různým nadáním v oblasti motorických schopností. V příspěvku jsou uvedena data zorientačního průzkumu mezi učiteli tělesné výchovy na 50 základních školách zaměřeného na využívání peer tutoringu při vyučování.

  • Název v anglickém jazyce

    AN INDIVIDUAL APPROACH IN PE CLASSES AS THE INSTRUMENT OF MOTIVATION OF PUPILS TO PARTICIPATE IN PHYSICAL ACTIVITIES

  • Popis výsledku anglicky

    An individual approach to pupils in PE classes at elementary schools is one of the important factors that can positively influence the attitude of present children to physical activities and to sport. In this contribution is attention paid to possible utilization of modification in physical activities, peer tutoring and to individual student assessment in PE classes, which can be an effective source of shaping positive attitudes of pupils with different talents in motor skills. The contribution presentsdata of tentative survey from PE teachers at 50 elementary schools focused on the use of peer tutoring in their teaching.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Wellness, zdarví a kvalita života

  • ISBN

    978-80-87723-10-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    151-159

  • Název nakladatele

    Vysoká škola tělesné výchovy a sportu PALESTRA, spol. s r.o.

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    17. 10. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku