Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Comaprison of HIC Values during Train-Car Collision.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27456048%3A_____%2F11%3A%230000002" target="_blank" >RIV/27456048:_____/11:#0000002 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.2478/v10158-011-0021-9" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.2478/v10158-011-0021-9</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.2478/v10158-011-0021-9" target="_blank" >10.2478/v10158-011-0021-9</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Comaprison of HIC Values during Train-Car Collision.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper discusses about three crash tests were made simulating side impact of a railway vehicle in a car on a level crossing because of monitoring biomechanics of injury. This study pays particular attention to head injuries. Head acceleration in allthree axes was captured on a mannequin during an impact to the Skoda Superb and Skoda Favorit vehicles. The most common head injury criterion (HIC) was selected as a quantitative indicator for comparison. It turned out that a contact of the head with anelement of the interior and whether or not the out-of-position occurs during the impact play an important role in the severity of head injuries.

  • Název v anglickém jazyce

    Comaprison of HIC Values during Train-Car Collision.

  • Popis výsledku anglicky

    This paper discusses about three crash tests were made simulating side impact of a railway vehicle in a car on a level crossing because of monitoring biomechanics of injury. This study pays particular attention to head injuries. Head acceleration in allthree axes was captured on a mannequin during an impact to the Skoda Superb and Skoda Favorit vehicles. The most common head injury criterion (HIC) was selected as a quantitative indicator for comparison. It turned out that a contact of the head with anelement of the interior and whether or not the out-of-position occurs during the impact play an important role in the severity of head injuries.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FR-TI1%2F113" target="_blank" >FR-TI1/113: Výzkum snižování následků kolizí kolejových a silničních vozidel a reálné ověření technologií pro konstrukci kabin kolejových vozidel z netradičních materiálů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Transactions on Transport Sciences

  • ISSN

    1802-971X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    207-216

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus