Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analytical view of the perception of selected innovative approaches in marketing communications

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F15%3A%230000226" target="_blank" >RIV/29142890:_____/15:#0000226 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.12776/QIP.V19I1.441" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.12776/QIP.V19I1.441</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.12776/QIP.V19I1.441" target="_blank" >10.12776/QIP.V19I1.441</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Analytical view of the perception of selected innovative approaches in marketing communications

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The purpose of this paper is to present by means of thorough analysis of the selected market the perception of innovative approaches in marketing communication, both from the perspective of the companies on the supply side and from the perspective of their potential customers on the demand side. As regards the companies, it is in particular about their perception of relative benefits the use of electronic marketing instruments has given the degree of effort and resources spent on the establishment and maintenance of e-marketing infrastructure. As regards the customers, it is, in turn, about their perception of the particular aspects of use of virtual social networks by the companies for branding purposes or directly for promotion.

  • Název v anglickém jazyce

    Analytical view of the perception of selected innovative approaches in marketing communications

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of this paper is to present by means of thorough analysis of the selected market the perception of innovative approaches in marketing communication, both from the perspective of the companies on the supply side and from the perspective of their potential customers on the demand side. As regards the companies, it is in particular about their perception of relative benefits the use of electronic marketing instruments has given the degree of effort and resources spent on the establishment and maintenance of e-marketing infrastructure. As regards the customers, it is, in turn, about their perception of the particular aspects of use of virtual social networks by the companies for branding purposes or directly for promotion.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    SFX Get it!(opens in a new window)|EZB Get it!(opens in a new window)|Library catalogue(opens in a new window)|Full Text(opens in a new window)| Export | Download | Add to List | More... Quality Innovation Prosperity

  • ISSN

    1335-1745

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    19

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    74-84

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus