Perception of modern and retro packaging
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F16%3AN0000055" target="_blank" >RIV/29142890:_____/16:N0000055 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/60076658:12510/17:43890657 RIV/29142890:_____/18:00016493
Výsledek na webu
<a href="http://fmk.sk/download/konferencie/Marketing%20Identity/MARKETING-IDENTITY_BRANDS-WE-LOVE_PART-1.pdf" target="_blank" >http://fmk.sk/download/konferencie/Marketing%20Identity/MARKETING-IDENTITY_BRANDS-WE-LOVE_PART-1.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Perception of modern and retro packaging
Popis výsledku v původním jazyce
This article presents the results of the first phase of research, which is aimed at analysing the perception of retro packaging by consumers. It will highlight the important specifics of this marketing activity and also its effectiveness and impact on the customers’ perceptions. As well as in-depth interviews, semantic differential was also used to introduce the differences in perceptions of current and retro packaging for both genders. The results presented in this article will be used in the next phase when applying quantitative research.
Název v anglickém jazyce
Perception of modern and retro packaging
Popis výsledku anglicky
This article presents the results of the first phase of research, which is aimed at analysing the perception of retro packaging by consumers. It will highlight the important specifics of this marketing activity and also its effectiveness and impact on the customers’ perceptions. As well as in-depth interviews, semantic differential was also used to introduce the differences in perceptions of current and retro packaging for both genders. The results presented in this article will be used in the next phase when applying quantitative research.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing Identity: Brands we love
ISBN
978-80-8105-841-7
ISSN
1339-5726
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
263-275
Název nakladatele
University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava
Místo vydání
Trnava, Slovakia
Místo konání akce
Smolenice, Slovakia
Datum konání akce
8. 11. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—