Marketing through five senses: On the use of sensory marketing in marketing communications
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F18%3A00034268" target="_blank" >RIV/29142890:_____/18:00034268 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.mins.sk/wp-content/uploads/2018/10/MSI_v13_iss3.pdf" target="_blank" >https://www.mins.sk/wp-content/uploads/2018/10/MSI_v13_iss3.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Marketing through five senses: On the use of sensory marketing in marketing communications
Popis výsledku v původním jazyce
Sensory marketing is based on one or more human senses. Sensory marketing deliberately links several sensory sensations. Sensory marketing makes a use of scents, sounds, tastes, or tactile stimuli.
Název v anglickém jazyce
Marketing through five senses: On the use of sensory marketing in marketing communications
Popis výsledku anglicky
Sensory marketing is based on one or more human senses. Sensory marketing deliberately links several sensory sensations. Sensory marketing makes a use of scents, sounds, tastes, or tactile stimuli.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing Science & Inspirations
ISSN
1338-7944
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
59-60
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—