Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing: Getting out of sight

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F19%3A00036111" target="_blank" >RIV/29142890:_____/19:00036111 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.mins.sk/wp-content/uploads/2019/06/MSI_v14_iss2.pdf" target="_blank" >https://www.mins.sk/wp-content/uploads/2019/06/MSI_v14_iss2.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Marketing: Getting out of sight

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Earlier marketing briefs discussed the value of sensory marketing for relevant and sticky communication with customers. Today, our concern will be unconventional marketing vocabulary related to one particular sense: eyesight. Ability to see and foresee, envision, imagine or even dream about future is the key to anticipate important trends and remain attached to customers. Having a vision (another term for eye-sight) seems to be the common denominator for all marketing actions. One would say that a marketing without vision shall not be successful.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing: Getting out of sight

  • Popis výsledku anglicky

    Earlier marketing briefs discussed the value of sensory marketing for relevant and sticky communication with customers. Today, our concern will be unconventional marketing vocabulary related to one particular sense: eyesight. Ability to see and foresee, envision, imagine or even dream about future is the key to anticipate important trends and remain attached to customers. Having a vision (another term for eye-sight) seems to be the common denominator for all marketing actions. One would say that a marketing without vision shall not be successful.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing Science & Inspirations

  • ISSN

    1338-7944

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XIV

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    52-53

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus