Marketing: Getting out of sight
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F19%3A00036111" target="_blank" >RIV/29142890:_____/19:00036111 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.mins.sk/wp-content/uploads/2019/06/MSI_v14_iss2.pdf" target="_blank" >https://www.mins.sk/wp-content/uploads/2019/06/MSI_v14_iss2.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Marketing: Getting out of sight
Popis výsledku v původním jazyce
Earlier marketing briefs discussed the value of sensory marketing for relevant and sticky communication with customers. Today, our concern will be unconventional marketing vocabulary related to one particular sense: eyesight. Ability to see and foresee, envision, imagine or even dream about future is the key to anticipate important trends and remain attached to customers. Having a vision (another term for eye-sight) seems to be the common denominator for all marketing actions. One would say that a marketing without vision shall not be successful.
Název v anglickém jazyce
Marketing: Getting out of sight
Popis výsledku anglicky
Earlier marketing briefs discussed the value of sensory marketing for relevant and sticky communication with customers. Today, our concern will be unconventional marketing vocabulary related to one particular sense: eyesight. Ability to see and foresee, envision, imagine or even dream about future is the key to anticipate important trends and remain attached to customers. Having a vision (another term for eye-sight) seems to be the common denominator for all marketing actions. One would say that a marketing without vision shall not be successful.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing Science & Inspirations
ISSN
1338-7944
e-ISSN
—
Svazek periodika
XIV
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
52-53
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—