Designing language courses for twenty-first century competences: a model of teaching toward learner autonomy implemented in a university context in the Czech Republic.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F21%3A00040525" target="_blank" >RIV/29142890:_____/21:00040525 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://doi.org/10.1515/cercles-2021-2004" target="_blank" >https://doi.org/10.1515/cercles-2021-2004</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Designing language courses for twenty-first century competences: a model of teaching toward learner autonomy implemented in a university context in the Czech Republic.
Popis výsledku v původním jazyce
The current study presents a language teaching model that aims at student autonomy in language learning. This concept helps students find the area of their self-realization, which boosts their motivation, willingness and ability both to continue and self-direct their further learning.
Název v anglickém jazyce
Designing language courses for twenty-first century competences: a model of teaching toward learner autonomy implemented in a university context in the Czech Republic.
Popis výsledku anglicky
The current study presents a language teaching model that aims at student autonomy in language learning. This concept helps students find the area of their self-realization, which boosts their motivation, willingness and ability both to continue and self-direct their further learning.
Klasifikace
Druh
J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
R - Projekt Ramcoveho programu EK
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Language Learning in Higher Education
ISSN
2191-6128
e-ISSN
—
Svazek periodika
11
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
33-49
Kód UT WoS článku
000661459400004
EID výsledku v databázi Scopus
—