Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Designing language courses for twenty-first century competences: a model of teaching toward learner autonomy implemented in a university context in the Czech Republic.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F21%3A00040525" target="_blank" >RIV/29142890:_____/21:00040525 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.1515/cercles-2021-2004" target="_blank" >https://doi.org/10.1515/cercles-2021-2004</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Designing language courses for twenty-first century competences: a model of teaching toward learner autonomy implemented in a university context in the Czech Republic.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The current study presents a language teaching model that aims at student autonomy in language learning. This concept helps students find the area of their self-realization, which boosts their motivation, willingness and ability both to continue and self-direct their further learning.

  • Název v anglickém jazyce

    Designing language courses for twenty-first century competences: a model of teaching toward learner autonomy implemented in a university context in the Czech Republic.

  • Popis výsledku anglicky

    The current study presents a language teaching model that aims at student autonomy in language learning. This concept helps students find the area of their self-realization, which boosts their motivation, willingness and ability both to continue and self-direct their further learning.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Language Learning in Higher Education

  • ISSN

    2191-6128

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    11

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    33-49

  • Kód UT WoS článku

    000661459400004

  • EID výsledku v databázi Scopus