Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Review of online GFL lessons from the teacher's perspective using the example of the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13410%2F24%3A43898836" target="_blank" >RIV/44555601:13410/24:43898836 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Rückblick auf den Online-DaF-Unterricht aus der Lehrerperspektive am Beispiel Tschechiens

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Den DaF-Unterricht so zu gestalten, damit er allen Schüler/innen erfolgreiches Lernen ermöglicht, ist schon in seiner üblichen Präsenzform nicht einfach und stellt hohe Ansprüche an DaF-Lehrkräfte. Die im Jahr 2020 entstandene Corona-Pandemie und die daraus folgenden Schulschließungen brachten noch eine weitere Herausforderung mit sich. Ohne jegliche Vorwarnung und Vorbereitung mussten (nicht nur) die DaF-Lehrkräfte reagieren und sicherstellen, dass der Bildungsprozess auch unter diesen spezifischen Bedingungen nicht unterbrochen wurde und dass auch weiterhin die gestellten Lehr- und Lernziele verfolgt und erreicht werden könnten. Aus dieser Situation heraus entstand ein Forschungsprojekt, dessen ausgewählte Ergebnisse im Beitrag präsentiert und diskutiert werden.

  • Název v anglickém jazyce

    Review of online GFL lessons from the teacher's perspective using the example of the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    Organising GFL lessons in such a way that they enable all students to learn successfully is not easy even in their usual face-to-face form and places high demands on GFL teachers. The coronavirus pandemic that emerged in 2020 and the resulting school closures posed yet another challenge. Without any warning or preparation, (not only) GFL teachers had to react and ensure that the educational process was not interrupted even under these specific conditions and that the set teaching and learning objectives could continue to be pursued and achieved. This situation gave rise to a research project, the selected results of which are presented and discussed in this article.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60202 - Specific languages

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Schaurein

  • ISSN

    1318-3605

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    31

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SI - Slovinská republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    2-12

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus