Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Optimalizace a porovnání pasívních, aktívních a semiaktívních soustav odpružení vozidla.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13420%2F07%3A00003848" target="_blank" >RIV/44555601:13420/07:00003848 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Optimization and comparison of passive, active, and semi-active vehicle suspension systems

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the vehicle suspension system design the optimal suspension should fulfil the following basic requirements: the ride comfort, reduction of the dynamic rpad-tyre forces, and reduction of relative motions between the vehicle bodies. Controllable suspension systems are required to improve the compromise between the conflicting demands. In the paper the performances of the passive suspensions are optimized and compared with the performances of active and semi-active suspensions (quarter car models).

  • Název v anglickém jazyce

    Optimization and comparison of passive, active, and semi-active vehicle suspension systems

  • Popis výsledku anglicky

    In the vehicle suspension system design the optimal suspension should fulfil the following basic requirements: the ride comfort, reduction of the dynamic rpad-tyre forces, and reduction of relative motions between the vehicle bodies. Controllable suspension systems are required to improve the compromise between the conflicting demands. In the paper the performances of the passive suspensions are optimized and compared with the performances of active and semi-active suspensions (quarter car models).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JQ - Strojní zařízení a nástroje

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA101%2F05%2F2371" target="_blank" >GA101/05/2371: Vyšetřování vlivu všeobecné nesymetrie při kmitání soustav tuhých těles prostorově pružně uložených a vázaných - aplikace na kmitání vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proc. of the Twelfth World Congress in Mechanism and Machine Science

  • ISBN

    3-200-00689-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    542-547

  • Název nakladatele

    Comité Francais pour la Promotion de la Science des Mécanismes et des Machines

  • Místo vydání

    Besancon

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku