Analýza využívání induktivních a deduktivních přístupů v učebnicích matematiky pro střední školy.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13420%2F11%3A43878336" target="_blank" >RIV/44555601:13420/11:43878336 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza využívání induktivních a deduktivních přístupů v učebnicích matematiky pro střední školy.
Popis výsledku v původním jazyce
V článku jsou popsány induktivní deduktivní přístupy využívané v učebnicích matematiky pro střední školy. A je zde prezentován výsledek analýzy procentuálního využívání těchto přístupů v učebnicích.
Název v anglickém jazyce
Analysis of using inductive and deductive approach in mathematical textbooks at secondary school
Popis výsledku anglicky
The paper shows inductive and deductive approaches used in textbooks on Mathematics in secondary schools. The usage percentage of inductive and deductive approaches is also provided and it is based on the analysis of textbooks.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/EE2.3.09.0121" target="_blank" >EE2.3.09.0121: "To je věda, seznamte se" - podpora systematické práce s žáky a studenty v oblasti vědy, výzkumu a vývoje.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
e-Pedagogium
ISSN
1213-7499
e-ISSN
—
Svazek periodika
2011
Číslo periodika v rámci svazku
—
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
19
Strana od-do
120-138
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—