Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

On using of inductive approach in mathematical textbooks at secondary school

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F11%3A33116618" target="_blank" >RIV/61989592:15310/11:33116618 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/44555601:13420/11:43878338

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    On using of inductive approach in mathematical textbooks at secondary school

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper shows inductive and deductive approaches used in textbooks on mathematics in secondary schools. The usage percentage of inductive and deductive approaches is also provided and it is based on the analysis of textbooks.

  • Název v anglickém jazyce

    On using of inductive approach in mathematical textbooks at secondary school

  • Popis výsledku anglicky

    The paper shows inductive and deductive approaches used in textbooks on mathematics in secondary schools. The usage percentage of inductive and deductive approaches is also provided and it is based on the analysis of textbooks.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Problems of Education in the 21st Century

  • ISSN

    1822-7864

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2011

  • Číslo periodika v rámci svazku

    31

  • Stát vydavatele periodika

    LT - Litevská republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    33-44

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus