On using of inductive approach in mathematical textbooks at secondary school
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F11%3A33116618" target="_blank" >RIV/61989592:15310/11:33116618 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/44555601:13420/11:43878338
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
On using of inductive approach in mathematical textbooks at secondary school
Popis výsledku v původním jazyce
The paper shows inductive and deductive approaches used in textbooks on mathematics in secondary schools. The usage percentage of inductive and deductive approaches is also provided and it is based on the analysis of textbooks.
Název v anglickém jazyce
On using of inductive approach in mathematical textbooks at secondary school
Popis výsledku anglicky
The paper shows inductive and deductive approaches used in textbooks on mathematics in secondary schools. The usage percentage of inductive and deductive approaches is also provided and it is based on the analysis of textbooks.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Problems of Education in the 21st Century
ISSN
1822-7864
e-ISSN
—
Svazek periodika
2011
Číslo periodika v rámci svazku
31
Stát vydavatele periodika
LT - Litevská republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
33-44
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—