Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učební styl, jedna z podmínek ovlivňující aktivní konstrukci poznatků žáků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F01%3A00001422" target="_blank" >RIV/44555601:13430/01:00001422 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učební styl, jedna z podmínek ovlivňující aktivní konstrukci poznatků žáků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek předkládá výsledky výzkumu provedeném na 2. st. ZŠ. Diagnostik a učebního stylu ve zkoumaném vzorku ukázala velmi malou skupinu žáků s pragmatickým učebním stylem. Domníváme se, že tomu zjištění napomáhá "tradiční vyučování", které je zaměřeno především na transmisi poznatků. Učitelé (rovněž technických předmětů) mohou pomoci ovlivňovat, měnit učební styl žáků právě rozvojem tohoto učebního stylu. Znalost učebního stylu žáků je nezbytný předpoklad pro umožnění individuálního přístupu učitele k žákům a pro vyučování prostřednictvím aktivní konstrukce.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning style - one of conditions influencing active construction of cognition

  • Popis výsledku anglicky

    Article propose results of research from secondary schools. Learning styles diagnostics in search sample showed very small group of pupil's with pragmatic learning style. We suppose that formal instruction's facilitating this with it's focusing just on transmision of knowledges. Teachers (also of technical subject) can help with influencing it, changing pupil's learning style by developement of this style. Knowledge of pupil's learning styles is necessary condition to let teacher treat pupil individualyand for instruction by active construction.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F00%2FP084" target="_blank" >GA406/00/P084: Učební styl žáka - jedna z připomínek umožňující řízení učební činnosti jako aktivní konstrukci poznání</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Technické vzdelanie ako súčasť všeobecného vzdelania

  • ISBN

    80-8055-559-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    222-226

  • Název nakladatele

    Univerzita Mateja Bela

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Banská Bystrica

  • Datum konání akce

    1. 1. 2001

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku