Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv učebního stylu učitele na řízení učební činnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F01%3A00001423" target="_blank" >RIV/44555601:13430/01:00001423 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv učebního stylu učitele na řízení učební činnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek obsahuje sdělení o výzkumu, který měl přispět k vytváření adekvátního pohledu na řízení učební činnosti žáků a jeho realizaci ve vyučování v závislosti na znalosti učebního stylu učitele. Prezentuje část výzkumu, který byl proveden na základních astředních školách. Úkolem bylo zjistit, zda řízení učební činnosti žáků realizované ve vyučování je ovlivněno učebním stylem učitele.

  • Název v anglickém jazyce

    Effects of teachers learning style in control of pupils learning activity

  • Popis výsledku anglicky

    The article includes record about research which should contribute to adequate view of control of pupil's learning activity and it's implementation during instruction in dependance of knowledge of teacher's learning style. It presentes part of research performed at primary and at secondary schools. To find out if control of pupil's learning activities is effected by teacher's learning styles.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F00%2FP084" target="_blank" >GA406/00/P084: Učební styl žáka - jedna z připomínek umožňující řízení učební činnosti jako aktivní konstrukci poznání</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proměny školy, učitele a žáka na přelomu tisíciletí

  • ISBN

    80-7302-016-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    138-145

  • Název nakladatele

    Konvoj

  • Místo vydání

    Brno, CZ

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2001

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku