Wykorzystanie bilingwizmu w nauczaniu jezyka czeskiego w czeskiej szkole podstawowej.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F02%3A00001630" target="_blank" >RIV/44555601:13430/02:00001630 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Wykorzystanie bilingwizmu w nauczaniu jezyka czeskiego w czeskiej szkole podstawowej.
Popis výsledku v původním jazyce
Komunikačně úspěšným žákem ve školní komunikaci může být jen tenžák české školy, který má osvojenu jak svou mateřštinu, tak vedle ní i všechny nemateřské řeči, jichž se v daném regionu v interetnické a interperzonální komunikaci užívá. Tomu pozitivně napomáhá využívání bilingvizmu ve školní komunikaci.
Název v anglickém jazyce
Bilinguistic in teaching Czech language in Czech school
Popis výsledku anglicky
The author pays attention mostly to the causes of the problems of learning the natural language code in common and then specifically to the problems that are connected with learning primary and secondary codes.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Bohemistyka
ISSN
1642-9893
e-ISSN
—
Svazek periodika
Neuveden
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
197-206
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—