Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Současný stav ve využívání ICT při výuce chemie na víceletých gymnáziích v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F04%3A00002684" target="_blank" >RIV/44555601:13430/04:00002684 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Současný stav ve využívání ICT při výuce chemie na víceletých gymnáziích v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na analýzu současného stavu využívání ICT ve výuce chemie na víceletých gymnáziích. Analýza je provedena na základě autory realizovaného pedagogického výzkumu. Hodnocena je frekvence využívání práce s počítačovými programy, CD-ROMy ainternetem ve vyučovací hodině jak z pohledu studentů, tak z pohledu učitelů. Dále je pak hodnoceno využívání ICT v rámci různých vzdělávacích postupů a v různých částech vyučo-vací hodiny.

  • Název v anglickém jazyce

    The Present state of using ICT in process of chemistry teaching at hihg schools in Czech republic

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is specialized in analysis of present state in using ICT in process of chemistry teaching at high schools. The analysis is made on base of the pedagogical research, which was realized by authors of this paper. The frequency of using work withcomputer programs, CD-ROMs and Internet in chemistry lesson by teachers' and pupils' point of views is evaluated there. Below, using ICT in frame of different educational methods and in different parts of lesson is evaluated in this paper.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Prírodné vedy - prírodné vedy a IKT - supplementum Acta facultatis studiorum humanitas et naturae univerzitas Presoviensis

  • ISBN

    80-8068-295-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    168-175

  • Název nakladatele

    Prešovská univerzita v Prešove

  • Místo vydání

    Prešov

  • Místo konání akce

    Prešov

  • Datum konání akce

    15. 9. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku