Kooperativní činnosti jako prostředek naplňování principu dialogu ve výuce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F08%3A00004660" target="_blank" >RIV/44555601:13430/08:00004660 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kooperativní činnosti jako prostředek naplňování principu dialogu ve výuce
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek přináší jeden z pohledů na proměnu pojetí vzdělávání učitelů, zaměřuje se na vytváření podmínek pro dialog ve výuce didaktických disciplín a na využití kooperativních činností jako jednoho z prostředků naplňování principu dialogu. Zmiňuje využívání interaktivních metod, které pomáhají vytvářet individuální pojetí výuky studentů v rámci pregraduální přípravy.
Název v anglickém jazyce
Cooperative activities as a tool to meet the dialogue principles in teaching
Popis výsledku anglicky
The authors elaborate on a question of a cooperative learning, and write about its meaning and importance. They investigate the possibility of using cooperative methods of work in a pre- graduate teacher training program for teachers of school children aged between 6 and 11 years. The authors present their experience in using cooperative learning methods in seminars of general didactics and seminars of homeland study and nature study didactics.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Fórum o premenách školy a učitelskej profesie
ISBN
978-80-969146-8-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Universita Komenského
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
5. 12. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—