Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kooperativní činnosti jako prostředek naplňování principu dialogu ve výuce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F08%3A00004660" target="_blank" >RIV/44555601:13430/08:00004660 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kooperativní činnosti jako prostředek naplňování principu dialogu ve výuce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek přináší jeden z pohledů na proměnu pojetí vzdělávání učitelů, zaměřuje se na vytváření podmínek pro dialog ve výuce didaktických disciplín a na využití kooperativních činností jako jednoho z prostředků naplňování principu dialogu. Zmiňuje využívání interaktivních metod, které pomáhají vytvářet individuální pojetí výuky studentů v rámci pregraduální přípravy.

  • Název v anglickém jazyce

    Cooperative activities as a tool to meet the dialogue principles in teaching

  • Popis výsledku anglicky

    The authors elaborate on a question of a cooperative learning, and write about its meaning and importance. They investigate the possibility of using cooperative methods of work in a pre- graduate teacher training program for teachers of school children aged between 6 and 11 years. The authors present their experience in using cooperative learning methods in seminars of general didactics and seminars of homeland study and nature study didactics.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Fórum o premenách školy a učitelskej profesie

  • ISBN

    978-80-969146-8-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Universita Komenského

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    5. 12. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku