Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vysokoškolský učitel a průběh přípravy na výuku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F16%3A43909606" target="_blank" >RIV/62156489:43670/16:43909606 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vysokoškolský učitel a průběh přípravy na výuku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předložená studie se zaměřuje na souhrn činitelů, souvisejících s průběhem přípravy vysokoškolského učitele na výuku. Poukazuje na důležitost zabývat se širším didaktickým prostorem. Prostřednictvím teoretického diskurzu a nákresu didaktického schématu se zaměřuje na didaktické strukturování učebního prostředí. Autor se snaží, předloženým tématem upozornit na možnosti, které uplatňování uvedeného prvku didaktického myšlení, v kontextu zvyšování kvality výukového procesu / vyučování, vysokoškolským učitelům nabízí. Námět je současně vztažen k dalšímu vzdělávání akademických pracovníků.

  • Název v anglickém jazyce

    University Teacher and Course Planning Process

  • Popis výsledku anglicky

    The present study focuses on the factors associated with the process of course planning of a university teacher. It highlights the importance of dealing with the broader / deeper didactic space / facilities. Through theoretical discourse and didactic scheme drawing it focuses on the didactic structuring of the learning environment. The author tries to present the topic to draw attention to the opportunities that application of that element of didactic thinking, in the context of improving the quality of learning process / teaching, offers to university teachers. The topic is also related to the training of academic staff.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2016

  • ISBN

    978-80-7509-426-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    493-501

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Křtiny

  • Datum konání akce

    13. 9. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku