Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The branch didactics function in tertiary education in the Czech Republic an the perspectives of their next developement

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F09%3A00005211" target="_blank" >RIV/44555601:13430/09:00005211 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    ruština

  • Název v původním jazyce

    Položenie specializirovanych didaktik v tretičnom obučenii v Češskoj respublike i perspektiva dalnějšego ispolzovania v razvivajuščichsja stranach.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tekst stati zanimajetsja sovremennymi voprosami rozvitija specialnych didaktik v Češskoj respublike. Eta tema nachoditsja v svjazu s ich raozvitijem kak osobych naučnych disciplin. V tekste obsuždany tože voprosy svjazany s nerovnoměrnym rozvitijem etichdisciplin i s ich razgraničenijem v otnošenii korennych naučnych disciplin. Vnimanie obraščeno tože personalnomu obespečeniju specialnych didaktik i sledstvijam, katoroje eto obespečenije privodit dlja razvitija specialnych didaktik. V tekste tože voprosy kasajuščiesja dejatelnosti specialnych didaktikov i ich attestacii. Sledstvije teksta posvjaščeno opredeleniju glavnych sfer dejstvennosti specialnych didaktik, v kotorych ony kak osobije naučnyje discipliny nezamestitelny.

  • Název v anglickém jazyce

    The branch didactics function in tertiary education in the Czech Republic an the perspectives of their next developement

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with branch didactics current issues related to its gradual establishment within the fields of scientific disciplines. Branch didactics is analyzed with reference to its variable aspects of development and its gradual determination based on the original branch of science it evolved from. The article is also focusing on staffing as well as the consequences of the individual role of staffing within the development and directing of branch didactics. Such topics as pedagogues´ competenciestogether with their optimum qualifications are brought up. The article is concluded by frame definitions of main branch didactics activities, concentrating on its aspects of irreplaceable and individual fields of science.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0359" target="_blank" >GA406/09/0359: Možnosti a meze interakce reálného a virtuálního prostředí v počátečním přírodovědném vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Rol internaščionalizacii univerzitětov i ich vklad v socialnyj progress razvivajuščichsja stran

  • ISBN

    978-5-209-03735-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Rossijskij universitet družby narodov

  • Místo vydání

    Moskva

  • Místo konání akce

    Moskva,Rusko

  • Datum konání akce

    24. 11. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku