The branch didactics function in tertiary education in the Czech Republic an the perspectives of their next developement
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F09%3A00005211" target="_blank" >RIV/44555601:13430/09:00005211 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
ruština
Název v původním jazyce
Položenie specializirovanych didaktik v tretičnom obučenii v Češskoj respublike i perspektiva dalnějšego ispolzovania v razvivajuščichsja stranach.
Popis výsledku v původním jazyce
Tekst stati zanimajetsja sovremennymi voprosami rozvitija specialnych didaktik v Češskoj respublike. Eta tema nachoditsja v svjazu s ich raozvitijem kak osobych naučnych disciplin. V tekste obsuždany tože voprosy svjazany s nerovnoměrnym rozvitijem etichdisciplin i s ich razgraničenijem v otnošenii korennych naučnych disciplin. Vnimanie obraščeno tože personalnomu obespečeniju specialnych didaktik i sledstvijam, katoroje eto obespečenije privodit dlja razvitija specialnych didaktik. V tekste tože voprosy kasajuščiesja dejatelnosti specialnych didaktikov i ich attestacii. Sledstvije teksta posvjaščeno opredeleniju glavnych sfer dejstvennosti specialnych didaktik, v kotorych ony kak osobije naučnyje discipliny nezamestitelny.
Název v anglickém jazyce
The branch didactics function in tertiary education in the Czech Republic an the perspectives of their next developement
Popis výsledku anglicky
The article deals with branch didactics current issues related to its gradual establishment within the fields of scientific disciplines. Branch didactics is analyzed with reference to its variable aspects of development and its gradual determination based on the original branch of science it evolved from. The article is also focusing on staffing as well as the consequences of the individual role of staffing within the development and directing of branch didactics. Such topics as pedagogues´ competenciestogether with their optimum qualifications are brought up. The article is concluded by frame definitions of main branch didactics activities, concentrating on its aspects of irreplaceable and individual fields of science.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0359" target="_blank" >GA406/09/0359: Možnosti a meze interakce reálného a virtuálního prostředí v počátečním přírodovědném vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Rol internaščionalizacii univerzitětov i ich vklad v socialnyj progress razvivajuščichsja stran
ISBN
978-5-209-03735-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Rossijskij universitet družby narodov
Místo vydání
Moskva
Místo konání akce
Moskva,Rusko
Datum konání akce
24. 11. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—