Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Resilience u dětí školního věku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F10%3A43883133" target="_blank" >RIV/44555601:13430/10:43883133 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Resilience u dětí školního věku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola hovoří o resilienci u dětí ranného školního věku a metodách jejího posilování. Resilience můžeme považovat za psychologický konstrukt, kterým označujeme jedince schopného odolávat nepříznivým okolnostem a stresu. Resilience má interakční dynamickou povahu, tj. není stálá v čase a je výsledkem interakce kognitivního stylu jedince, vnějšího sociálního kontextu a nepříznivé situace. Autor považuje resilienci za neustále se utvářející a vznikající hodnotu v právě probíhajícím interakčním procesu.

  • Název v anglickém jazyce

    Resilince in children of early schoul age.

  • Popis výsledku anglicky

    Chapter speaks of resilience in children of early school age and methods of strengthening. Resilience can be seen as a psychological construct , which we label the individual is able to withstand adverse circumstances and stress. Resilience is the dynamic nature of interaction , that is not fixed in time and is the result of interaction of individual cognitive style , social context and external unfavorable situation. Author considers resilience as constantly forming and emerging value in the on going interaction process.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Pedagogicko psychologické přístupy a strategie v práci se žáky primárního vzdělávání.

  • ISBN

    978-80-7414-316-8

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    57-71

  • Počet stran knihy

    240

  • Název nakladatele

    Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Kód UT WoS kapitoly