Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Případová studie - chemie v kontextu přírodovědného vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F11%3A43879473" target="_blank" >RIV/44555601:13430/11:43879473 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Případová studie - chemie v kontextu přírodovědného vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V této kapitole je představena případová studie učitelky, která vytvořila a realizuje školní vzdělávací program v oboru Chemie na gymnáziu. Analýzy se týkají především cílové a obsahové dimenze kurikula. Při analýzách cílové dimenze kurikula se zaměřujeme na to, jak učitelka pojímá klíčové kompetence a dále přírodovědnou gramotnost jako očekávaný výstup. Při analýzách obsahové dimenze kurikula jde o to zjistit, jak učitelka přistupuje k problematice transformace obsahu a strukturování obsahu. V závěru kapitoly jsou otevřeny některé aktuální problémy týkající se tvorby a realizace kurikula chemie v kontextu přírodovědného vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Case Study - Chemistry in the context of science education

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter presented a case study of a teacher who developed and implemented school educational program in Chemistry at the grammar school (special type of high school). Analyses relate primarily to the target dimension and content of the curriculum, we focus on how the teacher sees the core competencies and scientific literacy as the expected output. When analyzing the content dimension of the curriculum goes on to find out how the teacher approaches the problem of transforming the content and structuring content. At the end of chapters are open to some current issues concerning the creation and implementation of curriculum of chemistry in the context of science education.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Kurikulární reforma na gymnáziích: případové studie tvorby kurikula.

  • ISBN

    978-80-87000-78-6

  • Počet stran výsledku

    30

  • Strana od-do

    115-144

  • Počet stran knihy

    304

  • Název nakladatele

    Výzkumný ústav pedagogický

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly