Great Expectations: The Interactive Board in Teaching English
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F11%3A43883415" target="_blank" >RIV/44555601:13430/11:43883415 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Great Expectations: The Interactive Board in Teaching English
Popis výsledku v původním jazyce
This text discusses the benefits and drawbacks of using the interactive whiteboard in teaching foreign languages. Different views on the meaning of "interaction" are presented, together with the ideas on the motivational influence of the interactive board. Finally, after evaluating some interactive board materials which are available online, the main dangers are identified and some favourable approaches are suggested
Název v anglickém jazyce
Great Expectations: The Interactive Board in Teaching English
Popis výsledku anglicky
This text discusses the benefits and drawbacks of using the interactive whiteboard in teaching foreign languages. Different views on the meaning of "interaction" are presented, together with the ideas on the motivational influence of the interactive board. Finally, after evaluating some interactive board materials which are available online, the main dangers are identified and some favourable approaches are suggested
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
ELT: Converging Approaches and Challenges
ISBN
978-1-4438-2980-9
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
141-148
Počet stran knihy
209
Název nakladatele
Cambridge Scholars Publishing
Místo vydání
Newcastle upon Tyne
Kód UT WoS kapitoly
—