Aplikace metody PRVA v etopedické praxi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F11%3A43883775" target="_blank" >RIV/44555601:13430/11:43883775 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aplikace metody PRVA v etopedické praxi
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek pojednává o aplikaci nedirektivní metody PRVA (Phenomenological Refl ection of Visual Artifact) v etopedické praxi. Jsou uvedeny výsledky dvou případových studií dětí z dětského domova se školou, které mají vážné poruchy chování a emocí. Data vzešlá z PRVA byla analyzována IPA (Intepretative phenomenological Analysis). Cílem studie bylo zjistit jaká témata jsou v procesu reflexe v distribuci z hlediska jejich významu vzhledem k individuální skutečnosti dítěte. Příspěvek monitoruje aplikaci PRVA na souboru vybraném prostým účelovým výběrem. Distributivní události jsou ve výsledcích studie evaluovány ve vztahu k individuálním zvláštnostem dítěte a jeho anamnéze
Název v anglickém jazyce
The PRVA Application in Etopedy Practice
Popis výsledku anglicky
Th is paper deals with application of PRVA nondirective method (Phenomenological Reflection of Visual Artifact) in etopedy practice. It presents results of three case studies of children with emotional and behavioral disorders (EBD). Th e data fl owing from PRVA methods were analyzed by IPA (Interpretative phenomenological analysis). Th e aim of this study was to determine what topics are in the process of refl ection (PRVA) in the distribution. It is in relation to the individual facts of the child. Asa method of the selecting a fi le was selected Simple intentional selection method. Events that emerge spontaneously in PRVA, stands in the semantic distribution compared to other topics of individual facts. Th e results of this study are set in specific relation to children's individuality and living facts.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vybrané aspekty teorie a praxe
ISBN
978-80-244-2906-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
67-75
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
24. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—