Žákovo vnímání autority v kontextu s interakčním stylem učitele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F11%3A43885634" target="_blank" >RIV/44555601:13430/11:43885634 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Žákovo vnímání autority v kontextu s interakčním stylem učitele
Popis výsledku v původním jazyce
Autoři v příspěvku představují záměry výzkumného šetření zaměřeného na vnímání autority v edukačním prostředí. Autorský kolektiv se zaměřil na skupinu aktérů edukačního procesu, a to na žáky 2. stupně základní školy. V příspěvku je prezentována dílčí část výzkumného šetření, která se vztahuje k pojetí autority učitele v pohledu žáků 6. - 9. tříd základní školy. Pozornost je zaměřena na to, jak se odráží žákovo vnímání autority v interakční charakteristice učitele.
Název v anglickém jazyce
The Student's Perceptionof Authority in the Context of the Teacher's Style of Interaction
Popis výsledku anglicky
The paper presents research survey aimed at the authority perception in the educational environment. The team of authors focused on two groups of participants in the educational process - elementary school pupils. The paper offers presentation of the research sequence related to the teacher's authority perceived by primary school pupils. The attention is paid to way the pupils perception of authority reflects in the teacher's interactive characteristics.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Možnosti a způsoby práce se žáky základní školy v období pubescence
ISBN
978-80-7414-538-4
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
33-46
Počet stran knihy
101
Název nakladatele
Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem
Místo vydání
Ústí nad Labem
Kód UT WoS kapitoly
—