Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Žákovo vnímání autority v kontextu s interakčním stylem učitele

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F11%3A43885634" target="_blank" >RIV/44555601:13430/11:43885634 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Žákovo vnímání autority v kontextu s interakčním stylem učitele

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autoři v příspěvku představují záměry výzkumného šetření zaměřeného na vnímání autority v edukačním prostředí. Autorský kolektiv se zaměřil na skupinu aktérů edukačního procesu, a to na žáky 2. stupně základní školy. V příspěvku je prezentována dílčí část výzkumného šetření, která se vztahuje k pojetí autority učitele v pohledu žáků 6. - 9. tříd základní školy. Pozornost je zaměřena na to, jak se odráží žákovo vnímání autority v interakční charakteristice učitele.

  • Název v anglickém jazyce

    The Student's Perceptionof Authority in the Context of the Teacher's Style of Interaction

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents research survey aimed at the authority perception in the educational environment. The team of authors focused on two groups of participants in the educational process - elementary school pupils. The paper offers presentation of the research sequence related to the teacher's authority perceived by primary school pupils. The attention is paid to way the pupils perception of authority reflects in the teacher's interactive characteristics.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Možnosti a způsoby práce se žáky základní školy v období pubescence

  • ISBN

    978-80-7414-538-4

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    33-46

  • Počet stran knihy

    101

  • Název nakladatele

    Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Kód UT WoS kapitoly