Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Authority Perceived by Lower Secondary School pupilsandits Reflection the Context of the Teacher's Interaction Characteristic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F12%3A43884521" target="_blank" >RIV/44555601:13430/12:43884521 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Authority Perceived by Lower Secondary School pupilsandits Reflection the Context of the Teacher's Interaction Characteristic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents a research survey aimed at the perception of authority in the educational environment. The team of authors focused on two groups of participants in the educational process - primary school pupils. The paper offers a presentation of theresearch sequence related to the teacher's authority perceived by primary school pupils. The attention is paid to the way the pupils' perception of authority reflects the teacher's interactive characteristics.

  • Název v anglickém jazyce

    Authority Perceived by Lower Secondary School pupilsandits Reflection the Context of the Teacher's Interaction Characteristic

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents a research survey aimed at the perception of authority in the educational environment. The team of authors focused on two groups of participants in the educational process - primary school pupils. The paper offers a presentation of theresearch sequence related to the teacher's authority perceived by primary school pupils. The attention is paid to the way the pupils' perception of authority reflects the teacher's interactive characteristics.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/7AMB12SK040" target="_blank" >7AMB12SK040: Psychodidaktické pojetí kurikulárního a mediačního kontextu edukace</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Current trends in Educational Science and Practice

  • ISBN

    978-80-558-0176-6

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    153-168

  • Počet stran knihy

    173

  • Název nakladatele

    Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

  • Místo vydání

    Nitra

  • Kód UT WoS kapitoly