Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Primární informační gramotnost v ČR - výzkum současného stavu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F13%3A43885011" target="_blank" >RIV/44555601:13430/13:43885011 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/quaere_2013.pdf" target="_blank" >http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/quaere_2013.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Primární informační gramotnost v ČR - výzkum současného stavu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek seznamuje s přípravou výzkumu analýzy současného stavu primární informační gramotnosti a shrnuje první výstupy vlastního dotazníkového šetření. V teorii popisuje pojem gramotnost a primární informační gramotnost a seznamuje s teoretickými předpoklady její úrovně vycházející z kurikulárních dokumentů. Navrhuje konkrétní možnosti mapování současné úrovně primární informační gramotnosti u žáků přicházejících na 1. stupeň základní školy a hodnotí kompetence jejich učitelů k primární informační výchově.

  • Název v anglickém jazyce

    Primary Information Literacy iv the Czech Republic - Current State of Research

  • Popis výsledku anglicky

    The paper introduces a research project analyzes the current state of primary information literacy and summarizes the first results of questionnaire survey. In theory describes the concept of literacy and information literacy and primary acquainted withthe theoretical prediction based on the level of curricula. It proposes specific options mapping the current level of primary information literacy in students coming to primary schools and assesses competence of their teachers for primary education information.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Interdisciplinární mezinárodní vědecká konferenece doktorandů a odborných asistentů QUAERE 2013

  • ISBN

    978-80-905243-7-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    2342-2348

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    20. 5. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku