Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Primary Iinformation Literacy in the Czech Republic - Curent State of Research

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F13%3A43885153" target="_blank" >RIV/44555601:13430/13:43885153 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Primary Iinformation Literacy in the Czech Republic - Curent State of Research

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the preparation of research analysis of the current state of primary information technology literacy and summarizes the first results of a survey. Theoretically, it describes the concept of literacy and primary information literacy and it introduces the theoretical presuppositions of information literacy based on the curricula documents. The paper proposes specific options for mapping current level of information literacy of pupils coming to 1st grade of primary school and it evaluates their teachers' competencies to primary information education.

  • Název v anglickém jazyce

    Primary Iinformation Literacy in the Czech Republic - Curent State of Research

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the preparation of research analysis of the current state of primary information technology literacy and summarizes the first results of a survey. Theoretically, it describes the concept of literacy and primary information literacy and it introduces the theoretical presuppositions of information literacy based on the curricula documents. The paper proposes specific options for mapping current level of information literacy of pupils coming to 1st grade of primary school and it evaluates their teachers' competencies to primary information education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings

  • ISBN

    978-80-8105-502-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    237-241

  • Název nakladatele

    University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Nový Smokovec

  • Datum konání akce

    2. 10. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku