Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zefektivnění výuky pomocí Pri-Sci-Net; Internetové platformy pro badatelské přístupy ve vzdělání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F13%3A43885339" target="_blank" >RIV/44555601:13430/13:43885339 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zefektivnění výuky pomocí Pri-Sci-Net; Internetové platformy pro badatelské přístupy ve vzdělání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Obsahem příspěvku je využití poznatků z projektu Pri-Sci- Net k badatelskému přístupu ve vyučování /IBSE v pre a primárním stupni vzdělávání. Cílem projektu je tvorba a pilotní ověření nové výukové strategie pro děti od 3 do 11 let. Přínos projektu je vrozšíření spolupráce mezi 17 VŠ, které vytváří manuál pro rozvoj objevitelských kompetencí žáků v národních jazycích dostupný na webu. Edukační činnosti IBSE byly několikrát odborně posuzovány. Výcvik ve strategiích objevného vyučování se konal se 30 učiteli, avšak počet příznivců inovací je již 110. Během mezinárodního tréninku bylo dosaženo nejen poznání metod badatelského přístupu, ale formou workshopů i jeho výcvik ve výuce. Učitelé z 1. st. ZŠ se též zapojili do profesní sítě, která jim umožní využívat zkušenosti jiných učitelů včetně zahraničních. V příspěvku jsou reflektovány hlavní aspekty zkvalitnění vyučování v souladu s dimensí vzdělávání v zemích EU.

  • Název v anglickém jazyce

    TehE Increasing of Teaching Efficiency Using Pri-Sci-Net; Networking for Inquiry Based Science Education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is the application of knowledge from the project Pri-Sci-Net to the constructive approach in teaching / IBSE in pre-primary and primary level of education. The aim of the project is to design and pilot testing of new teaching strategies for children 3 to 11 years. Contribution of the project is to enhance cooperation among the 17 universities that create a manual for developing discovery inquiry skills of pupils for teachers in national languages available on the site. Educational activities IBSE were several professionally assessed. Each training in teaching strategies by IBSE held with 30 teachers, but the number of supporters of innovation is already 110.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník abstraktů of XXI. Celostátní konference ČAPV - Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti

  • ISBN

    978-80-7414-601-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    21

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta UJEP

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    16. 9. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku