Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sebehodnocení schopností a dovedností budoucích učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F18%3A43893942" target="_blank" >RIV/44555601:13430/18:43893942 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sebehodnocení schopností a dovedností budoucích učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek se zaměřuje na výzkum vybraných dovedností u studentů přípravného vzdělávání učitelů. Článek prezentuje výsledky výzkumné studie realizované na vzorku 1032 studentů. Cílem výzkumné studie bylo zjistit, zda se liší sebehodnocení úrovně vybraných dovedností mezi studenty učitelství, kteří v budoucnu chtějí učit a těmi, kteří učit nechtějí.

  • Název v anglickém jazyce

    Self-assessment of abilities and skills of future teachers

  • Popis výsledku anglicky

    This article focuses on the research of selected skills for students of education. The article presents the results of a research study carried out on a sample of 1032 students. The aim of the research study was to find out whether the self-assessment of the level of the selected skills differs between students of education who want to teach in the future and those who do not want to teach.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceeding of 7th International Adult Education Conference Adult Education 2017 - in times of resonant social Changes.

  • ISBN

    978-80-906894-2-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    85-90

  • Název nakladatele

    Česká andragogická společnost

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    11. 12. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku