Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přírodovědná gramotnost u žáků 1. stupně základní školy v kontextu mezinárodních výzkumů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F19%3A43894609" target="_blank" >RIV/44555601:13430/19:43894609 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://kpv.fp.tul.cz/konference-2018/ppppp" target="_blank" >https://kpv.fp.tul.cz/konference-2018/ppppp</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přírodovědná gramotnost u žáků 1. stupně základní školy v kontextu mezinárodních výzkumů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zaměřuje na přírodovědnou gramotnost u žáků 1. stupně základní školy vkontextu mezinárodního šetření TIMSS (Trends in International Mathematicsand Science Study), zjišťující úroveň vědomostí a dovedností žáků 4. a 8. ročníků povinné školní docházky vmatematice a přírodních vědách. Cílem tohoto příspěvku je reflektovat klíčové aspekty související stímto výzkumem. Dále poskytnout určitý náhled na provedený výzkum, který se zaměřil na oblast sebedůvěry učitelů včinnostech při výuce přírodovědy avzdělávacích strategií.

  • Název v anglickém jazyce

    Scientific Literacy of Primary School Pupils Within the Context of International Research

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on the scientific literacy of primary school pupils in the context of the international study:TIMSS (Trends in International Mathematics and Science Study), which identifies the level of knowledge and skills of pupils during their 4th and 8th years ofcompulsory school attendance in mathematics and natural sciences. The aim of this paper is to reflect key aspects related to this research. A further goal is to provide a particular view ofthe research that focuses on the area of teacher self-confidence in natural science teaching and learning strategies.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    5PP Prostor pro primární a preprimární pedagogy

  • ISBN

    978-80-7494-463-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    129-133

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická Katedra primárního vzdělávání

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    18. 10. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku