Přírodovědná gramotnost u žáků 1. stupně základní školy v kontextu mezinárodních výzkumů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F19%3A43894609" target="_blank" >RIV/44555601:13430/19:43894609 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://kpv.fp.tul.cz/konference-2018/ppppp" target="_blank" >https://kpv.fp.tul.cz/konference-2018/ppppp</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přírodovědná gramotnost u žáků 1. stupně základní školy v kontextu mezinárodních výzkumů
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zaměřuje na přírodovědnou gramotnost u žáků 1. stupně základní školy vkontextu mezinárodního šetření TIMSS (Trends in International Mathematicsand Science Study), zjišťující úroveň vědomostí a dovedností žáků 4. a 8. ročníků povinné školní docházky vmatematice a přírodních vědách. Cílem tohoto příspěvku je reflektovat klíčové aspekty související stímto výzkumem. Dále poskytnout určitý náhled na provedený výzkum, který se zaměřil na oblast sebedůvěry učitelů včinnostech při výuce přírodovědy avzdělávacích strategií.
Název v anglickém jazyce
Scientific Literacy of Primary School Pupils Within the Context of International Research
Popis výsledku anglicky
This paper focuses on the scientific literacy of primary school pupils in the context of the international study:TIMSS (Trends in International Mathematics and Science Study), which identifies the level of knowledge and skills of pupils during their 4th and 8th years ofcompulsory school attendance in mathematics and natural sciences. The aim of this paper is to reflect key aspects related to this research. A further goal is to provide a particular view ofthe research that focuses on the area of teacher self-confidence in natural science teaching and learning strategies.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
5PP Prostor pro primární a preprimární pedagogy
ISBN
978-80-7494-463-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
129-133
Název nakladatele
Technická univerzita v Liberci Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická Katedra primárního vzdělávání
Místo vydání
Liberec
Místo konání akce
Liberec
Datum konání akce
18. 10. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—