Marginal topics in the research of science education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F22%3A43897097" target="_blank" >RIV/44555601:13430/22:43897097 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.scientiasocialis.lt/pec/node/1559" target="_blank" >http://www.scientiasocialis.lt/pec/node/1559</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.33225/pec/22.80.392" target="_blank" >10.33225/pec/22.80.392</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Marginal topics in the research of science education
Popis výsledku v původním jazyce
The researchers all over the world are focused on different topics. Many of them have got a character of ?mainstream?. When the reader is searching for science education journals, it is possible to find some research areas typical for every science subject (physics, chemistry, etc.). One of the topics is the problems connected with wrong ideas/preconceptions/misconceptions among different age groups, from elementary school pupils through high school pupils till university students and adult population.
Název v anglickém jazyce
Marginal topics in the research of science education
Popis výsledku anglicky
The researchers all over the world are focused on different topics. Many of them have got a character of ?mainstream?. When the reader is searching for science education journals, it is possible to find some research areas typical for every science subject (physics, chemistry, etc.). One of the topics is the problems connected with wrong ideas/preconceptions/misconceptions among different age groups, from elementary school pupils through high school pupils till university students and adult population.
Klasifikace
Druh
J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Problems of Education in the 21st Century
ISSN
1822-7864
e-ISSN
—
Svazek periodika
80
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
LT - Litevská republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
392-394
Kód UT WoS článku
000828373000001
EID výsledku v databázi Scopus
—