Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marginal topics in the research of science education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F22%3A43897097" target="_blank" >RIV/44555601:13430/22:43897097 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.scientiasocialis.lt/pec/node/1559" target="_blank" >http://www.scientiasocialis.lt/pec/node/1559</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.33225/pec/22.80.392" target="_blank" >10.33225/pec/22.80.392</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Marginal topics in the research of science education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The researchers all over the world are focused on different topics. Many of them have got a character of ?mainstream?. When the reader is searching for science education journals, it is possible to find some research areas typical for every science subject (physics, chemistry, etc.). One of the topics is the problems connected with wrong ideas/preconceptions/misconceptions among different age groups, from elementary school pupils through high school pupils till university students and adult population.

  • Název v anglickém jazyce

    Marginal topics in the research of science education

  • Popis výsledku anglicky

    The researchers all over the world are focused on different topics. Many of them have got a character of ?mainstream?. When the reader is searching for science education journals, it is possible to find some research areas typical for every science subject (physics, chemistry, etc.). One of the topics is the problems connected with wrong ideas/preconceptions/misconceptions among different age groups, from elementary school pupils through high school pupils till university students and adult population.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Problems of Education in the 21st Century

  • ISSN

    1822-7864

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    80

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    LT - Litevská republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    392-394

  • Kód UT WoS článku

    000828373000001

  • EID výsledku v databázi Scopus