Digitální vizuální projevy teenagerů na sociálních sítích a jejich moné vyuití ve školním vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F22%3A43898291" target="_blank" >RIV/44555601:13430/22:43898291 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.insea.cz/_files/ugd/324c4c_ac8f3d67d30149068cd612c026ee9772.pdf" target="_blank" >https://www.insea.cz/_files/ugd/324c4c_ac8f3d67d30149068cd612c026ee9772.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Digitální vizuální projevy teenagerů na sociálních sítích a jejich moné vyuití ve školním vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje předběné výsledky pilotní sondy výzkumného projektu "Vizuální projevy teenagerů na sociálních sítích a jejich moné vyuití ve školním vzdělávání". Text poskytuje vhled do situace běného uívání digitálních technologií náctiletými v souvislosti s jejich tvůrčím projevem a sebeprezentací. Mimo jiné mapuje stav současného fenoménu "sdílení" vizuálních informací na internetu a na sociálních sítích. V neposlední řadě bude pozornost věnována také návaznosti těch- to aktivit na obsah základního vzdělávání a jeho přiléhavost vzhledem k potřebám náctiletých v digitálním věku.
Název v anglickém jazyce
Digital visual expressions of teenagers on social networks and their possible use in school education - a pilot part of a research project
Popis výsledku anglicky
The paper presents preliminary results of a pilot survey of the research project "Visual manifestations of teenagers on social networks and their possible use in school education". The text will provide insight into the situation of everyday use of digital technologies by teenagers in connection with their creative expression and self-presentation. Among other things, it finds out the practice of the current phenomenon of ?sharing? visual information on the Internet and social networks. Last but not least, attention will also be focused to the connection between these activities and the content of basic education and its relevance to the needs of teenagers in the digital age.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Prostor obrazu: Mezioborová setkání na poli umění a edukace
ISBN
978-80-908056-6-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
21
Strana od-do
168-188
Název nakladatele
Česká sekce INSEA
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
online
Datum konání akce
5. 11. 2021
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—