Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pozitiva a negativa využití sociálních sítí ve vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73606852" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73606852 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2021/11/Sbornik-2020-online-final.pdf" target="_blank" >http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2021/11/Sbornik-2020-online-final.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.21.2446010" target="_blank" >10.5507/pdf.21.2446010</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pozitiva a negativa využití sociálních sítí ve vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek slouží k základnímu zamyšlení nad výhodami a riziky využití sociálních sítí ve vzdělávání. V souvislosti s celosvětovou koronavirovou pandemií bylo nutné využít ke vzdělávání a spojení se školou sociální sítě a další komunikační platformy. Tato situace poukázala na rozdíly v technickém vybavení domácností a škol. Další problémy souvisely s digitální gramotností všech účastníků vzdělávání. Cílem příspěvku je rešerše tuzemské a zahraniční literatury, která nadále poslouží jako část teoretického základu pro budoucí disertační práci.

  • Název v anglickém jazyce

    Positives and negatives of the use of social networks in education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper serves as a basic reflection on the benefits and risks of using social networks in education. In connection with the global coronavirus pandemic, it was necessary to use social networks and other communication platforms for education and connection with the school. This situation pointed to differences in the technical equipment of households and schools. Other problems were related to the digital literacy of all participants in education. The aim of the paper is to search domestic and foreign literature, which will continue to serve as part of the theoretical basis for future dissertation work.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XVI. Recenzovaný sborník příspěvků

  • ISBN

    978-80-244-6011-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    295-300

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    4. 11. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku