Pozitiva a negativa využití sociálních sítí ve vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73606852" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73606852 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2021/11/Sbornik-2020-online-final.pdf" target="_blank" >http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2021/11/Sbornik-2020-online-final.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.21.2446010" target="_blank" >10.5507/pdf.21.2446010</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pozitiva a negativa využití sociálních sítí ve vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek slouží k základnímu zamyšlení nad výhodami a riziky využití sociálních sítí ve vzdělávání. V souvislosti s celosvětovou koronavirovou pandemií bylo nutné využít ke vzdělávání a spojení se školou sociální sítě a další komunikační platformy. Tato situace poukázala na rozdíly v technickém vybavení domácností a škol. Další problémy souvisely s digitální gramotností všech účastníků vzdělávání. Cílem příspěvku je rešerše tuzemské a zahraniční literatury, která nadále poslouží jako část teoretického základu pro budoucí disertační práci.
Název v anglickém jazyce
Positives and negatives of the use of social networks in education
Popis výsledku anglicky
The paper serves as a basic reflection on the benefits and risks of using social networks in education. In connection with the global coronavirus pandemic, it was necessary to use social networks and other communication platforms for education and connection with the school. This situation pointed to differences in the technical equipment of households and schools. Other problems were related to the digital literacy of all participants in education. The aim of the paper is to search domestic and foreign literature, which will continue to serve as part of the theoretical basis for future dissertation work.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XVI. Recenzovaný sborník příspěvků
ISBN
978-80-244-6011-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
295-300
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
4. 11. 2020
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—