Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Informatika jako nová oblast Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání na 1. stupni Základních škol v ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F23%3A43897593" target="_blank" >RIV/44555601:13430/23:43897593 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2023/02/03_cirus_a_kol_ssf_1_2023.pdf" target="_blank" >http://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2023/02/03_cirus_a_kol_ssf_1_2023.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.54937/ssf.2023.22.1.26-32" target="_blank" >10.54937/ssf.2023.22.1.26-32</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Informatika jako nová oblast Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání na 1. stupni Základních škol v ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je věnován aktuálnímu procesu implementace nové oblasti Informatika, která nahradila vzdělávací oblast Informační a komunikační technologie v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání v České republice, v základním vzdělávání. Příspěvek ukazuje monosti, ale i omezení, která tato nová oblast přináší do vzdělávacího procesu v primárním vzdělávání. Ukazuje moný pokrok v kompetencích, kterých se od áků očekává, a snaí se také ukázat odpovědi na otázku připravenosti současných učitelů primárního vzdělávání na tento nový koncept.

  • Název v anglickém jazyce

    Informatics as a New Area of the Framework Educational Programme for Primary Education at the First Level of Primary Schools in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is devoted to the current process of implementation of the new area of Informatics, which replaced the educational area of Information and Communication Technologies in the Framework Educational Programme of Basic Education in the Czech Republic, in primary education. The paper shows the possibilities, but also the limitations that this new area brings to the educational process in primary education. It shows the possible progress in the competences that pupils are expected to achieve and also tries to show the answers to the question of the readiness of current teachers in primary education for this new concept.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae

  • ISSN

    1336-2232

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2023

  • Číslo periodika v rámci svazku

    22

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    26-32

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus