Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Are Heuristic Strategies a Domain Only for Gifted Pupils?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13440%2F15%3A43886687" target="_blank" >RIV/44555601:13440/15:43886687 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Are Heuristic Strategies a Domain Only for Gifted Pupils?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper describes results of a 16-month experiment whose main aim was to change pupils' ability to solve mathematical problems and their attitudes towards mathematics through the use of heuristic strategies. The attention in the paper is paid to pupilswhose performance in mathematics is below average. The paper shows that these pupils can use successfully especially experimental strategies and strategies based on the use of graphical representation. However, if positive results are to be achieved, didactical situations must be modified in a suitable way.

  • Název v anglickém jazyce

    Are Heuristic Strategies a Domain Only for Gifted Pupils?

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes results of a 16-month experiment whose main aim was to change pupils' ability to solve mathematical problems and their attitudes towards mathematics through the use of heuristic strategies. The attention in the paper is paid to pupilswhose performance in mathematics is below average. The paper shows that these pupils can use successfully especially experimental strategies and strategies based on the use of graphical representation. However, if positive results are to be achieved, didactical situations must be modified in a suitable way.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F1939" target="_blank" >GAP407/12/1939: Rozvíjení kultury řešení matematických problémů ve školské praxi</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 12 th International Conference Efficiency and Responsibility in Education 2015

  • ISBN

    978-80-213-2560-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    406-413

  • Název nakladatele

    Česká zemědělská univerzita v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    4. 6. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000358527400052