Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Struktura studijních plánů pro obory směřující k učitelské kvalifikaci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13440%2F16%3A43887711" target="_blank" >RIV/44555601:13440/16:43887711 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://physics.ujep.cz/~ehejnova/Publikace/PDF/Prispevek_Kasperky_2015_studijni_plany.pdf" target="_blank" >http://physics.ujep.cz/~ehejnova/Publikace/PDF/Prispevek_Kasperky_2015_studijni_plany.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Struktura studijních plánů pro obory směřující k učitelské kvalifikaci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku je prezentován stručný přehled současné situace v přípravném vzdělávání učitelů fyziky pro 2. st. ZŠ a pro SŠ. Dále jsou uvedeny modely, jež v současné době umožňují získat učitelskou kvalifikaci. V návaznosti na to je diskutována problematika struktury studijních plánů v bakalářském a navazujícím magisterském studiu s ohledem na různé přístupy pedagogických a &quot;nepedagogických&quot; fakult, včetně problematiky tzv. společného základu, která zahrnuje pedagogickopsychologickou složku a složku univerzitního základu. Zmíněna je též role oborových didaktik ve vztahu ke struktuře studijních plánů.

  • Název v anglickém jazyce

    Structure of Curricula for the Branches of Study Leading to a Teacher Qualification

  • Popis výsledku anglicky

    The brief overview of the contemporary situation in education of physics teachers for primary and secondary schools is presented. Some models that enable to gain teacher&apos;s qualification at the present and problems of structures of curriculum in bachelor and master studies at pedagogical and non-pedagogical faculties are discussed. The role of field didactics in relationship with the structure of curriculum is mentioned.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 7 (Deset let zkušeností s realizací RVP ve výuce fyzice)

  • ISBN

    978-80-261-0531-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    44-49

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Kašperské Hory

  • Datum konání akce

    27. 4. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku