Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jazykový vstup a dialogické interakce ve výuce cizích jazyků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F07%3A00004017" target="_blank" >RIV/44555601:13510/07:00004017 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jazykový vstup a dialogické interakce ve výuce cizích jazyků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Současné pohledy na výuku cizích jazyků považují jazyk nejen za komunikační nástroj, ale také za významný prostředek kognitivního rozvoje jedince. Dialogické interakce mezi studenty jsou tak vedle komunikačního výstupu i důležitým nástrojem osvojování cizího jazyka. Účastníci komunikace totiž za účelem dosahování srozumitelnosti průběžně modifikují a restrukturují svou interakci, což vede k rychlejšímu osvojování daného jazyka. Negociace srozumitelného vstupu tak významně facilitují kognitivní i jazykový rozvoj jedinců.

  • Název v anglickém jazyce

    Language Input and Dialogue Interactions within a Foreign Language Instruction

  • Popis výsledku anglicky

    Within most modern approaches to foreign language instruction, language is viewed both as a communication tool and as an important means of individual´s cognitive development. Dialogue interactions between students are a communication output as well as asignificant instrument of this foreign language acquisition. Namely, for the purpose of making their speech more comprehensible, all members of the communication keep modifying and restructuring their interactions which leads to faster foreign languageacquisition. Comprehensible input negotiations thus substantially facilitate individual´s cognitive and language development.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z Mezinárodní konference "Moderní přístupy k výuce cizích jazyků na VŠ II."

  • ISBN

    978-80-7044-923-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    76-80

  • Název nakladatele

    Fakulta sociálně ekonomická UJEP

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    29. 8. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku