Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teaching intercultural competences to economics students

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F11%3A43878520" target="_blank" >RIV/44555601:13510/11:43878520 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Teaching intercultural competences to economics students

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Lessons of English are primarily designed to establish and develop communicative competences in English, but they are also a good opportunity to teach social, personal and also intercultural competences. The selection of global topics and the use of adequate methods in their presentation and practice bring about space for discussions and help us to develop desirable qualities in the citizens of a new democratic society.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching intercultural competences to economics students

  • Popis výsledku anglicky

    Lessons of English are primarily designed to establish and develop communicative competences in English, but they are also a good opportunity to teach social, personal and also intercultural competences. The selection of global topics and the use of adequate methods in their presentation and practice bring about space for discussions and help us to develop desirable qualities in the citizens of a new democratic society.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    ELT: Converging Approaches and Challenges

  • ISBN

    978-1-4438-2980-9

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    167-174

  • Počet stran knihy

    209

  • Název nakladatele

    Cambridge Scholars Publishing

  • Místo vydání

    Newcastle upon Tyne

  • Kód UT WoS kapitoly