Measuring Effects of Tourism Development in a Destination
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F15%3A%230000201" target="_blank" >RIV/46358978:_____/15:#0000201 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Meranie vplyvov rozvoja cestovného ruchu v destinácii
Popis výsledku v původním jazyce
Cestovný ruch vyvoláva celé spektrum vplyvov a záleží od primárnej a sekundárnej ponuky, v akej miere sa uplatňujú jednotlivé vplyvy. Príspevok sa bližšie zameriava na ekonomické a sociálno-kultúrne vplyvy cestovného ruchu v destinácii a uvádza možnostiich merania.
Název v anglickém jazyce
Measuring Effects of Tourism Development in a Destination
Popis výsledku anglicky
Tourism induces whole spectrum of effects and the primary and secondary supply of destination has influence on the fact which single effects are presented more or less in a destination. The papers closely deals with economic and socio-cultural effects oftourism in a destination and presents possibilities how to measure the effects.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Marketing a management cestovního ruchu na národní a regionální úrovni
ISBN
978-80-7452-109-6
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
93-101
Počet stran knihy
236
Název nakladatele
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—