Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingová komunikace v cestovním ruchu České republiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F15%3A%230000261" target="_blank" >RIV/46358978:_____/15:#0000261 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingová komunikace v cestovním ruchu České republiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato kapitola se zabývá problematikou cestovního ruchu v České republice a marketingovou komunikací v něm. Charakteristiky cestovního ruchu jsou zkoumány a vyhodnocovány na základě statistických údajů a výsledků dotazníkového šetření. Specifika marketingové komunikace jsou pojednána z hlediska prostředků, přístupů, reakcí účastníků, a to nejen z pohledu teorie, ale i konkrétních výstupů vyplývajících z vlastního šetření.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing Communication in Tourism of Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter deals with tourism in the Czech Republic and marketing communications in it. Characteristics of tourism are examined and evaluated on the basis of statistical data and survey results. Specifics of marketing communications are discussed in terms of resources, attitudes and reactions of participants, not only from the perspective of theory, but also the specific outcomes resulting from its own investigation.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Marketing a management cestovního ruchu na národní a regionální úrovni

  • ISBN

    978-80-7452-109-6

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    81-92

  • Počet stran knihy

    236

  • Název nakladatele

    Univerzita Jana Amose Komenského Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly