Models of citizenship education of adults
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F21%3A00000212" target="_blank" >RIV/46358978:_____/21:00000212 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Modely občianskeho vzdelávania dospelých
Popis výsledku v původním jazyce
Cieľom monografie je oboznámiť sa s charakteristikou občianskeho vzdelávania dospelých, s jeho modelmi vo vybraných krajinách Európy, jeho zastúpenie v andragogike a predložiť systematický výklad popisovanej problematiky na základe sekundárnej analýzy dát vo vzťahu k problematike s prihliadnutím k aktuálnym vzdelávacím a spoločenským trendom. Monografia je rozdelená na 3 základné kapitoly. Prvá kapitola oboznamuje s občianskym vzdelávaním a jeho ukotvením v systéme vzdelávania dospelých, resp. v andragogike. Druhá kapitola približuje kurikulum občianskeho vzdelávania dospelých, predovšetkým jeho charakteristiku a kurikulárne aspekty. Tretia, záverečná kapitola je jadrom monografie. Oboznamuje s modelmi občianskeho vzdelávania dospelých vo vybraných krajinách Európy, obzvlášť na Slovensku a v Česku, ďalej popisuje inštitucionálne zabezpečenie občianskeho vzdelávania dospelých v Nemecku, Rakúsku, v Poľsku, Veľkej Británii, Francúzsku a Slovinsku. V závere popisujeme občianske vzdelávanie dospelých vo vybraných škandinávskych krajinách.
Název v anglickém jazyce
Models of citizenship education of adults
Popis výsledku anglicky
The aim of the monograph is to get acquainted with the characteristics of citizenship education of adults, its models in selected European countries, its representation in andragogy and present a systematic interpretation of the described issues based on secondary analysis of data in relation to the topic and taking into account current educational and social trends. The monograph is divided into 3 chapters. The first chapter introduces citizenship education and its anchoring in the system of adult education, respectively in andragogy. The second chapter introduces the curriculum of civic adult education, especially its characteristics and curricular aspects. The third, final, chapter is the core of the monograph. It introduces the models of citizenship education of adults in selected European countries, especially in Slovakia and the Czech Republic, and describes the institutional provision of citizenship education of adults in Germany, Austria, Poland, Great Britain, France and Slovenia. Finally, we describe citizenship education of adults in selected Scandinavian countries.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788055719061
Počet stran knihy
130
Název nakladatele
Belianum
Místo vydání
Banská Bystrica
Kód UT WoS knihy
—